NOVOSTI I AKTUALNOSTI U CARINSKOM I TRGOVINSKOM POSLOVANJU

ISI d.o.o. održava seminar:

NOVOSTI I AKTUALNOSTI U CARINSKOM I TRGOVINSKOM POSLOVANJU

 

Seminar će se održati:
U ZAGREBU, 27.09.2017. (SRIJEDA)

Mjesto održavanja seminara:
CITY PLAZA ZAGREB (EX HYPO CENTAR) – DVORANA BRAČ
Slavonska avenija 6, 10000 Zagreb

POČETAK U 9:30 sati
(prijam sudionika 9:00 sati)

OPŠIRNIJE O TEMAMA SEMINARA:

1. Uvođenje elektroničkog sustava Carinskih odluka koji je temeljem carinskog zakonodavstva obavezno za sve države članice od 02.10.2017 godine

  • Navedeno znači da će se gotovo svi zahtjevi koji se odnose na primjenu carinskog zakonodavstva (zahtjevi za odobrenje posebnih postupaka, pojednostavnjenja i dr.) koje gospodarstvenici podnose nadležnom carinskom uredu morati biti podneseni elektroničkim putem. Isto tako sva komunikacija gospodarstvenika i Carinske uprave u odnosu na podneseni zahtjev i donošenje odobrenja će se odvijati putem nove aplikacije koja će se početi primjenjivati od 02.10.2017.

PREDAVAČI: gđa. Mihaela Kleković, voditeljica Službe za carinske procedure u CURH,
gđa. Sandra Pisačić Krističević, voditeljica Odjela za upravno postupanje i prekršajni postupak u CURH

2. Podrijetlo robe i primjena preferencijala

  • Izjava dobavljača – izmjena uredbe 2015/2447 od 14.06.2017.
  • Sustav registriranih izvoznika (REX) i primjena kod uvoza/izvoza (dokazi i šifre dokaza)
  • CETA – Početak primjene i neke specifičnosti Protokola o podrijetlu ugovora s Kanadom

PREDAVAČ: gđa. mr. sc. BRANKA TUĐEN, voditeljica Službe za carinsku vrijednost i podrijetlo robe u CURH

3. Sloboda kretnja roba u EU

I. Pravni okvir (usklađeno područje, neusklađeno područje/uzajamno priznavanje)

  • Pravni okvir u Europskoj uniji
  • Pravni okvir u Republici Hrvatskoj
  • Novosti u tehničkom zakonodavstvu

II. EU kontaktne točke

  • NTRIS – Informacijski sustav tehničkih propisa
  • Kontaktna točka za proizvode
  • SOLVIT – rješavanje administrativnih problema u EU-u

PREDAVAČ: gđa. Grozdana Vuđan, načelnica Sektora za robe i usluge u Upravi za trgovinu i unutarnje tržište u Ministarstvu gospodarstva, poduzetništva i obrta.

4. Pitanja i odgovori

KOTIZACIJA

Naknada za sudjelovanje na seminaru za jednog
sudionika (s PDV-om) iznosi 800,00 kn.
U cijenu je uključen i pisani materijal za praćenje seminara.
U sklopu seminara biti će organiziran i prigodni domjenak.

UPLATA

Sve sudionike molimo da naknadu za seminar
uplate unaprijed u korist tvrtke ISI d.o.o.
IBAN: HR0824020061100676635, Erste&Steiermarkische banka
ili
IBAN: HR7824840081100857668, Raiffeisen banka
u poziv na broj unesite OIB Vaše tvrtke

MATERIJAL

Pisani materijal u svezi s naznačenim temama seminara
biti će podijeljen sudionicima prilikom prijema u dvoranu.
Sudionicima seminara biti će podijeljen i CD s
prezentacijama predavača.

SVE DODATNE INFORMACIJE NA:
(01) 61 16 353

PRIJAVA

Molimo ispunite sljedeći obrazac za prijavu na seminar:

Poduzeće:
OIB poduzeća:
Adresa i Grad:
Ime i prezime sudionika:
Telefon:
E-mail:
Seminari | Objavljeno 17.09.2017. Autor: .

Više o ISI

ISI d.o.o. djeluje od početka 2001 g. na području organizacije seminara i savjetovanja, edukacije i zastupanja stranih tvrtki. Do sada smo organizirali čitav niz vrlo posjećenih i zapaženih seminara iz područja carinskog poslovanja, deviznih sustava te seminara vezanih uz novosti u carinskom i vanjskotrgovinskom sustavu. Seminari su održani u nekoliko gradova diljem Hrvatske. Namjera nam je u proširiti opseg predavanja kako bi znanjem svojih predavača i našim osobnim, pridonijeli što boljoj informiranosti naših privrednika i pomogli im u rješavanju njihovih svakodnevnih problema u poslu.