PRIMJENA SPORAZUMA O TRGOVINI I SURADNJI IZMEĐU EU I UJEDINJENE KRALJEVINE OD 1.siječnja 2021.godine, NOVOSTI I AKTUALNOSTI U CARINSKOM, TRGOVINSKOM I POREZNOM SUSTAVU

ISI d.o.o. održava seminar/webinar:

PRIMJENA SPORAZUMA O TRGOVINI I SURADNJI IZMEĐU EU I UJEDINJENE KRALJEVINE OD 1.siječnja 2021.godine, NOVOSTI I AKTUALNOSTI U CARINSKOM, TRGOVINSKOM I POREZNOM SUSTAVU

 

Seminar/webinar će se održati:
14.01.2021. (ČETVRTAK)

POČETAK U 9:30 sati

OPŠIRNIJE O TEMAMA SEMINARA/WEBINARA:

1. Novosti u primjeni carinskih postupaka

  • Povlačenje UK iz članstva EU
  • Carinska pravila pri isteku prijelaznog razdoblja
  • Primjene pojedinih carinskih postupaka
  • Obračunski PDV pri uvozu, novosti od 1.1.2021.
  • Izmjene Pravilnika o EORI broju i Pravilnika o popunjavanju JCD-aa
  • Utjecaj Brexit-a na HRAIS sustav – novosti u podnošenju i popunjavanju UCD
  • Novosti u carinskim propisima EU – Delegirane i Provedbene uredbe
  • Novi Prilog B Delegirane uredbe i njezin utjecaj na uvozno carinjenje robe
  • Carinsko postupanju kod e-trgovine, novosti

PREDAVAČI: gosp. mr. sc. BOSILJKO ZLOPAŠA, pomoćnik ravnatelja CURH Sektora za carinski sustav te gđa. mr. sc. MELITA BULJAN, voditeljica Službe za carinske postupke u CURH

2. Podrijetlo robe i primjena preferencijala

  • Brexit i prijelazne odredbe vezane uz izdane dokaze o podrijetlu temeljem povlaštenih aranžmana Unije prije 01.01.2020.
  • Novi Sporazum o trgovini i suradnji između EU i UK
  • Zahtjev za primjenu preferencijala
  • Rokovi valjanosti dokaza o podrijetlu
  • Zakašnjelo podnošenje dokaza o podrijetlu
  • Naknadno izdavanje dokaza o podrijetlu
  • Ostale Novosti

PREDAVAČ: gđa. mr. sc. BRANKA TUĐEN, voditeljica Službe za carinsku vrijednost i podrijetlo u CURH

Način održavanja seminara/webinara:
Putem aplikacije daljinske komunikacije Zoom

3. Pitanja i odgovori

KOTIZACIJA

Naknada za sudjelovanje na seminaru/webinaru za jednog
sudionika iznosi 800,00 kn.
U cijenu je uključen i PDF materijal u obliku prezentacija koji će biti dostavljen sudionicima putem e-mail adrese.

UPLATA

Sve sudionike molimo da naknadu za seminar
uplate unaprijed u korist tvrtke ISI d.o.o.
IBAN: HR0824020061100676635, Erste&Steiermarkische banka

MATERIJAL

PDF materijal će biti dostavljen putem e-maila svakom polazniku prije početka seminara/webinara.
Polaznici seminara/webinara koji na svojim računalima nemaju instaliranu aplikaciju platforme ZOOM, putem koje se izvodi seminar/webinar moraju na svoje računalo instalirati i pokrenuti navedenu aplikaciju. Aplikacija je besplatna, a instalacija je jednostavna i brza.
Aplikaciju možete preuzeti na slijedećem linku – ZOOM

SUDJELOVANJE

Svim sudionicima će putem e-maila s kojeg su se prijavili 13. siječnja biti dostavljen link (poveznica) na seminar/webinar organiziran od strane tvrtke ISI d.o.o.
Prilikom pokretanja linka otvara se aplikacija te se sudionik stavlja u takozvanu čekaonicu nakon čega administrator odobrava sudjelovanje.
Svi polaznici će u jednom trenutku na svojim ekranima imati dijaloški okvir na kojem će pisati: „Join with computer audio“. Molimo Vas da odaberete tu opciju (kliknuti na tekst: Join with computer audio).
Za pristupanje seminaru/webinaru je potrebno osigurati stabilnu internet vezu (žičano ili putem wi-fi-a).
Kamera i mikrofon za sudionike seminara nisu obvezni.
Pitanja za predavače se postavljaju nakon odrađenog predavanja u “chat” prozor unutar same aplikacije.
Detaljnije upute o komunikaciji s predavačima ćete dobiti prilikom uvodnog dijela predavanja.

SVE DODATNE INFORMACIJE NA:
(01) 61 16 353

PRIJAVA

Molimo ispunite sljedeći obrazac za prijavu na seminar:

Poduzeće:
OIB poduzeća:
Adresa i Grad:
Ime i prezime sudionika:
Telefon:
E-mail:
Seminari | Objavljeno 03.01.2021. Autor: .

Više o ISI

ISI d.o.o. djeluje od početka 2001 g. na području organizacije seminara i savjetovanja, edukacije i zastupanja stranih tvrtki. Do sada smo organizirali čitav niz vrlo posjećenih i zapaženih seminara iz područja carinskog poslovanja, deviznih sustava te seminara vezanih uz novosti u carinskom i vanjskotrgovinskom sustavu. Seminari su održani u nekoliko gradova diljem Hrvatske. Namjera nam je u proširiti opseg predavanja kako bi znanjem svojih predavača i našim osobnim, pridonijeli što boljoj informiranosti naših privrednika i pomogli im u rješavanju njihovih svakodnevnih problema u poslu.