ISI d.o.o. održava seminar/webinar:
PRIMJENA SPORAZUMA O TRGOVINI I SURADNJI IZMEĐU EU I UJEDINJENE KRALJEVINE OD 1.siječnja 2021.godine, NOVOSTI I AKTUALNOSTI U CARINSKOM, TRGOVINSKOM I POREZNOM SUSTAVU
Seminar/webinar će se održati:
14.01.2021. (ČETVRTAK)
POČETAK U 9:30 sati
OPŠIRNIJE O TEMAMA SEMINARA/WEBINARA:
1. Novosti u primjeni carinskih postupaka
- Povlačenje UK iz članstva EU
- Carinska pravila pri isteku prijelaznog razdoblja
- Primjene pojedinih carinskih postupaka
- Obračunski PDV pri uvozu, novosti od 1.1.2021.
- Izmjene Pravilnika o EORI broju i Pravilnika o popunjavanju JCD-aa
- Utjecaj Brexit-a na HRAIS sustav – novosti u podnošenju i popunjavanju UCD
- Novosti u carinskim propisima EU – Delegirane i Provedbene uredbe
- Novi Prilog B Delegirane uredbe i njezin utjecaj na uvozno carinjenje robe
- Carinsko postupanju kod e-trgovine, novosti
PREDAVAČI: gosp. mr. sc. BOSILJKO ZLOPAŠA, pomoćnik ravnatelja CURH Sektora za carinski sustav te gđa. mr. sc. MELITA BULJAN, voditeljica Službe za carinske postupke u CURH
2. Podrijetlo robe i primjena preferencijala
- Brexit i prijelazne odredbe vezane uz izdane dokaze o podrijetlu temeljem povlaštenih aranžmana Unije prije 01.01.2020.
- Novi Sporazum o trgovini i suradnji između EU i UK
- Zahtjev za primjenu preferencijala
- Rokovi valjanosti dokaza o podrijetlu
- Zakašnjelo podnošenje dokaza o podrijetlu
- Naknadno izdavanje dokaza o podrijetlu
- Ostale Novosti
PREDAVAČ: gđa. mr. sc. BRANKA TUĐEN, voditeljica Službe za carinsku vrijednost i podrijetlo u CURH
Način održavanja seminara/webinara:
Putem aplikacije daljinske komunikacije Zoom
3. Pitanja i odgovori
KOTIZACIJA
Naknada za sudjelovanje na seminaru/webinaru za jednog
sudionika iznosi 800,00 kn.
U cijenu je uključen i PDF materijal u obliku prezentacija koji će biti dostavljen sudionicima putem e-mail adrese.
UPLATA
Sve sudionike molimo da naknadu za seminar
uplate unaprijed u korist tvrtke ISI d.o.o.
IBAN: HR0824020061100676635, Erste&Steiermarkische banka
MATERIJAL
PDF materijal će biti dostavljen putem e-maila svakom polazniku prije početka seminara/webinara.
Polaznici seminara/webinara koji na svojim računalima nemaju instaliranu aplikaciju platforme ZOOM, putem koje se izvodi seminar/webinar moraju na svoje računalo instalirati i pokrenuti navedenu aplikaciju. Aplikacija je besplatna, a instalacija je jednostavna i brza.
Aplikaciju možete preuzeti na slijedećem linku – ZOOM
SUDJELOVANJE
Svim sudionicima će putem e-maila s kojeg su se prijavili 13. siječnja biti dostavljen link (poveznica) na seminar/webinar organiziran od strane tvrtke ISI d.o.o.
Prilikom pokretanja linka otvara se aplikacija te se sudionik stavlja u takozvanu čekaonicu nakon čega administrator odobrava sudjelovanje.
Svi polaznici će u jednom trenutku na svojim ekranima imati dijaloški okvir na kojem će pisati: „Join with computer audio“. Molimo Vas da odaberete tu opciju (kliknuti na tekst: Join with computer audio).
Za pristupanje seminaru/webinaru je potrebno osigurati stabilnu internet vezu (žičano ili putem wi-fi-a).
Kamera i mikrofon za sudionike seminara nisu obvezni.
Pitanja za predavače se postavljaju nakon odrađenog predavanja u “chat” prozor unutar same aplikacije.
Detaljnije upute o komunikaciji s predavačima ćete dobiti prilikom uvodnog dijela predavanja.
SVE DODATNE INFORMACIJE NA:
(01) 61 16 353
PRIJAVA
Molimo ispunite sljedeći obrazac za prijavu na seminar: