NOVOSTI I AKTUALNOSTI U CARINSKOM I DEVIZNOM POSLOVANJU

ISI d.o.o. održava seminar:

NOVOSTI I AKTUALNOSTI U CARINSKOM I DEVIZNOM POSLOVANJU

 

Seminar će se održati:
U ZAGREBU, 20.10.2022. (ČETVRTAK)

Mjesto održavanja seminara:
CITY PLAZA ZAGREB (EX HYPO CENTAR) – DVORANA ZEMLJA
Slavonska avenija 6, 10000 Zagreb

POČETAK U 9:30 sati
(prijam sudionika 9:00 sati)

OPŠIRNIJE O TEMAMA SEMINARA:

1. Novosti u provoznom postupku i širenje Konvencije o zajedničkom provozu na istočnu i jugoistočnu Europu

  • Perspektive širenja Konvencije o zajedničkom provozu na zemlje u susjedstvu Hrvatske kao i na ostale zemlje
  • Novi NCTS Phase 5.0 sustav
  • Novosti koje donosi novi NCTS sustav

PREDAVAČ: gosp. mr. sc. Bosiljko Zlopaša, pomoćnik ravnatelja u CURH

2. Novi način deklariranja i podnošenja uvoznih deklaracija

  • Vrsta uvoznih deklaracija
  • Način podnošenja deklaracija i prilaganje isprava – osnovne funkcionalnosti novog uvoznog sustava
  • Deklariranje podataka uvoznih deklaracija – novi nivo uvoznih deklaracija
  • Primjena obračunske kategorije PDV pri uvozu u novim deklaracijama
  • Primjena pojednostavljenja i podnošenje dopunskih deklaracija
  • Izmjene i poništavanje uvoznih deklaracija prije i nakon puštanja robe
  • Utjecaj uvođenja EURO-a na uvozne deklaracije

PREDAVAČ: gđa. mr.sc. Melita Buljan, voditeljica Službe za carinske postupke u CURH

3. Novi način deklariranja carinske, statističke i porezne osnovice i povlaštenog i nepovlaštenog podrijetla kod uvoza od 01.01.2023.

  • Novi način deklariranja carinske vrijednosti i elemenata koji je čine (troškovi, popusti, uvjeti za primjenu, metode)
  • Kalkulacija carinske, statitičke i porezne osnovice i deklariranje istih
  • Zahtjev za primjenu preferencijalne stope carine (zemlja vs grupa zemalja)
  • Elektronički zahtjevi za naknadnim izmjenama carinske deklaracije
  • Elektronička dostava dokumentacije i svih pojašnjenja deklaranta

PREDAVAČ: mr.sc. Branka Tuđen, voditeljica Službe za carinsku vrijednost i podrijetlo, CURH

4. Novi izvozni sustav carinjenja robe – AES

  • Što je to AES
  • Koje novosti obuhvaća
  • Koje procese obuhvaća AES i koji su to potpuno novi, izmijenjeni ili potpuno isti procesi kao i u ECS-u
  • Prikaz novog AES sustava
  • Provedba nacionalnog vremenskog plana testiranja i produkcije – Obveze gospodarstvenika

PREDAVAČ: mr.sc. Mihaela Kleković, voditeljica Službe za carinske procedure, CURH

5. Uvođenje eura – refleks na propise i postupke u vezi deviznog poslovanja te sprječavanja pranja novca i financiranja terorizma

PREDAVAČ: mr.sc. Marcela Kir – glavna savjetnica, Sektor specijalističke supervizije i nadzora, HNB

6. Pitanja i odgovori

KOTIZACIJA

Naknada za sudjelovanje na seminaru za jednog sudionika (s PDV-om) iznosi 800,00 kn.
U cijenu je uključen i pisani materijal za praćenje seminara.

UPLATA

Sve sudionike molimo da naknadu za seminar
uplate unaprijed u korist tvrtke ISI d.o.o.
IBAN: HR0824020061100676635, Erste&Steiermarkische banka.

MATERIJAL

Pisani materijal u svezi s naznačenim temama seminara biti će podijeljen sudionicima prilikom prijema u dvoranu.

NAPOMENA

Smjernice za CITY PLAZA ZAGREB (EX HYPO CENTAR)
www.mozaik-grupa.hr
*3. zona parkiranja
*20 min udaljenost od zračne luke Pleso
*10 min udaljenost od željezničkog kolodvora
*10 min udaljenost od tramvajskih stanica linije 4,5,14 i 17
*garaža u sklopu centra

SVE DODATNE INFORMACIJE NA:
(01) 61 16 353

PRIJAVA

Molimo ispunite sljedeći obrazac za prijavu na seminar:

Poduzeće:
OIB poduzeća:
Adresa i Grad:
Ime i prezime sudionika:
Telefon:
E-mail:
Seminari | Objavljeno 07.10.2022. Autor: .

Više o ISI

ISI d.o.o. djeluje od početka 2001 g. na području organizacije seminara i savjetovanja, edukacije i zastupanja stranih tvrtki. Do sada smo organizirali čitav niz vrlo posjećenih i zapaženih seminara iz područja carinskog poslovanja, deviznih sustava te seminara vezanih uz novosti u carinskom i vanjskotrgovinskom sustavu. Seminari su održani u nekoliko gradova diljem Hrvatske. Namjera nam je u proširiti opseg predavanja kako bi znanjem svojih predavača i našim osobnim, pridonijeli što boljoj informiranosti naših privrednika i pomogli im u rješavanju njihovih svakodnevnih problema u poslu.