ISI d.o.o. održava webinar:
NOVOSTI I AKTUALNOSTI U CARINSKOM SUSTAVU
Webinar će se održati:
20.01.2022. (ČETVRTAK)
POČETAK U 9:00 sati
OPŠIRNIJE O TEMAMA WEBINARA:
1. Uvod – novosti u carinskom sustavu
PREDAVAČ: gosp. mr. sc. BOSILJKO ZLOPAŠA,
pomoćnik ravnatelja u CURH
2. Novi informatički sustavi u radu CURH
- Novi IT sustav za postupak izvoza – AES
PREDAVAČ: gđa. mr.sc. Mihaela Kleković, voditeljica Službe za carinske procedure, CURH
- Novi sustav za postupak provoz – NCTS Phase 5, sustav PNTS za privremeni smještaj, sustav PoUS za dokaze o statusu robe Unije
PREDAVAČ: gosp. mr.sc. Željko Franjić, zamjenik Ravnatelja CURH
- Novi IT sustav za uvozno carinjenje – HRAIS
PREDAVAČ: gđa. Mirela Abramović, unif.spec.inf, viši savjetnik – specijalist u Sektoru za informacijski sustav, CURH
3. Novosti u dijelu podrijetla i primjene preferencijala
- Pregled trgovinskih aranžmana koje EU ima ugovorene
- Nova Matrica kumulacije PEM Konvencije – specifičnosti kumulacije s Turskom
- PEM Prijelazna pravila i nove mogućnosti kumulacije u istima
- Vrste dokaza o podrijetlu za primjenu preferencijalne stope carine
- Specifičnosti izjava o podrijetlu u trgovini sa Japanom, Velikom Britanijom, Kanadom, PEM prijelaznim odredbama…
PREDAVAČ: gđa. mr. sc. BRANKA TUĐEN, voditeljica Službe za carinsku vrijednost i podrijetlo u CURH
4. Carinska vrijednost
- Troškovi transporta – rast cijene transporta, trošak vaganja kontejnera, troškovi spašavanja broda…
- Pojednostavljeno deklariranje troškova
- Obvezujuća informacija o vrijednosti (BVI)
PREDAVAČ: gđa. mr.sc. Irena Šćulac, voditeljica Odjela za carinsku vrijednost, CURH
5. Novosti vezane za uvoz ekoloških proizvoda od 01.01.2022. i carinsko postupanje
PREDAVAČ: gosp. mr.sc. Albert Đurđević, viiši savjetnik-specijalist, Sektor za carinski sustav, CURH
6. Tehnička sukladnost proizvoda i zahtjevi za proizvode i ocjenjivanje sukladnosti
PREDAVAČ: gosp. mr.sc. Albert Đurđević, viiši savjetnik-specijalist, Sektor za carinski sustav, CURH
7. Pitanja i odgovori
KOTIZACIJA
Naknada za sudjelovanje na webinaru za jednog sudionika (s PDV-om) iznosi 800,00 kn.
U cijenu je uključen i materijal u vidu powerpoint prezentacija za lakše praćenje webinara.
UPLATA
Sve sudionike molimo da naknadu za webinar
uplate unaprijed u korist tvrtke ISI d.o.o.
IBAN: HR0824020061100676635, Erste&Steiermarkische banka.
U poziv na broj unesite OIB Vaše tvrtke.
MATERIJAL
PDF materijal će biti dostavljen putem e-maila svakom polazniku prije početka webinara.
Polaznici webinara koji na svojim računalima nemaju instaliranu aplikaciju platforme ZOOM, putem koje se izvodi webinar moraju na svoje računalo instalirati i pokrenuti navedenu aplikaciju. Aplikacija je besplatna a instalacija je jednostavna i brza.
Aplikaciju možete preuzeti na slijedećem linku – ZOOM
SUDJELOVANJE
Svim sudionicima će putem e-maila s kojeg su se prijavili 19.01.2021. biti dostavljen link (poveznica) na webinar organiziran od strane tvrtke ISI d.o.o.
Prilikom pokretanja linka otvara se aplikacija te se sudionik stavlja u takozvanu čekaonicu nakon čega administrator odobrava sudjelovanje.
Svi polaznici će u jednom trenutku na svojim ekranima imati dijaloški okvir na kojem će pisati: „Join with computer audio“. Molimo Vas da odaberete tu opciju (kliknuti na tekst: Join with computer audio).
Za pristupanje webinaru je potrebno osigurati stabilnu internet vezu (žičano ili putem wi-fi-a).
Kamera i mikrofon za sudionike seminara nisu obvezni.
Pitanja za predavače se postavljaju nakon odrađenog predavanja u “chat” prozor unutar same aplikacije.
Detaljnije upute o komunikaciji s predavačima ćete dobiti prilikom uvodnog dijela predavanja.
SVE DODATNE INFORMACIJE NA:
(01) 61 16 353
PRIJAVA
Molimo ispunite sljedeći obrazac za prijavu na webinar: