ISI d.o.o. održava webinar:
NOVOSTI I AKTUALNOSTI U CARINSKOM, TROŠARINSKOM I DEVIZNOM POSLOVANJU
Webinar će se održati:
09. 06. 2021. (SRIJEDA)
POČETAK U 9:30 sati
OPŠIRNIJE O TEMAMA WEBINARA:
1. UVOD – Novosti u carinskom sustavu 2021.
PREDAVAČ: gosp. mr. sc. BOSILJKO ZLOPAŠA,
pomoćnik ravnatelja u CURH
2. Novosti u provođenju carinskog postupka za robu koja se prodaje na daljinu
- Izmjene carinskog zakonodavstva kojim su uvedena nova pravila postupanja
- Izmjene poreznog zakonodavstva
- IOSS sustav
- Nove carinske deklaracije – H6 i H7
- Utjecaj novih pravila na postojeći HRAIS sustav
PREDAVAČ: gđa. mr. sc. MELITA BULJAN, voditeljica Službe za carinske postupke u CURH
3. Sporazum o trgovini i suradnji EU-UK (novi tekst objavljen u SL L 149 od 30.04.2021.)
- Mogućnosti kumulacije
- EU roba koja se uvozi iz UK
- Rabljena roba i status podrijetla
- Nedostatni postupci
- Nova PEM pravila za stjecanje podrijetla (PEM Konvencija – prijelazna pravila) – planirani početak primjene 01.09.2021.
- Sporazum o slobodnoj trgovini između Unije i Vijetnama – proširene mogućnosti kumulacije
- Privremeni sporazum o gospodarskom partnerstvu EU – ESA (Komori, Mauricijus, Sejšeli i Zimbabve) – dokazi o podrijetlu
- On line registracija u sustav Registriranih izvoznika
PREDAVAČ: gđa. mr. sc. BRANKA TUĐEN, voditeljica Službe za carinsku vrijednost i podrijetlo u CURH
4. Novosti u Zakonu o deviznom poslovanju i gospodarskoj praksi
- Novi trendovi i tipologije prijevara povezani s pandemijom COVID-19
- Primjeri uočeni na globalnoj razini
- Primjeri registrirani u Republici Hrvatskoj
- Izmjene i dopune Zakona o deviznom poslovanju, na snazi od 3. lipnja 2021.
PREDAVAČ: gđa. mr. sc. MARCELA KIR, Glavni savjetnik u Sektoru specijalističke supervizije i nadzora Hrvatske narodne banke
5. Trošarina na alkohol
- Predmeti oporezivanja
- Male pivovare
- Male destilerije
- Označavanje markicama
PREDAVAČ: gosp. ZDRAVKO ADAMOVIĆ univ.spec.oec., voditelj Odjela za alkohol u Sektoru za trošarine i posebne poreze u Središnjem uredu CURH
Način održavanja seminara / webinara:
Putem aplikacije daljinske komunikacije Zoom
6. Pitanja i odgovori
KOTIZACIJA
Naknada za sudjelovanje na webinaru za jednog
sudionika (s PDV-om) iznosi 800,00 kn.
U cijenu je uključen i PDF materijal u obliku prezentacija koji će biti dostavljen sudionicima putem e-mail adrese.
UPLATA
Sve sudionike molimo da naknadu za webinar
uplate unaprijed u korist tvrtke ISI d.o.o.
IBAN: HR0824020061100676635, Erste&Steiermarkische banka.
U poziv na broj unesite OIB Vaše tvrtke.
MATERIJAL
PDF materijal će biti dostavljen putem e-maila svakom polazniku prije početka webinara.
Polaznici webinara koji na svojim računalima nemaju instaliranu aplikaciju platforme ZOOM, putem koje se izvodi webinar moraju na svoje računalo instalirati i pokrenuti navedenu aplikaciju. Aplikacija je besplatna a instalacija je jednostavna i brza.
Aplikaciju možete preuzeti na slijedećem linku – ZOOM
SUDJELOVANJE
Svim sudionicima će putem e-maila s kojeg su se prijavili 08. lipnja 2021. biti dostavljen link (poveznica) na webinar organiziran od strane tvrtke ISI d.o.o.
Prilikom pokretanja linka otvara se aplikacija te se sudionik stavlja u takozvanu čekaonicu nakon čega administrator odobrava sudjelovanje.
Svi polaznici će u jednom trenutku na svojim ekranima imati dijaloški okvir na kojem će pisati: „Join with computer audio“. Molimo Vas da odaberete tu opciju (kliknuti na tekst: Join with computer audio).
Za pristupanje webinaru je potrebno osigurati stabilnu internet vezu (žičano ili putem wi-fi-a).
Kamera i mikrofon za sudionike seminara nisu obvezni.
Pitanja za predavače se postavljaju nakon odrađenog predavanja u “chat” prozor unutar same aplikacije.
Detaljnije upute o komunikaciji s predavačima ćete dobiti prilikom uvodnog dijela predavanja.
SVE DODATNE INFORMACIJE NA:
(01) 61 16 353
PRIJAVA
Molimo ispunite sljedeći obrazac za prijavu na webinar: